Treceți la conținutul principal

Primul ...

Si mi-am inceput din nou un blog.. Cred ca e al 10-lea, poate si mai bine, dar nu m-am "tinut" de niciunul. Sper ca pe asta sa il duc pana la "capat". Pentru cei care nu ma cunosc, ma cheama Vali Dragomir si sunt din Orsova, Mehedinti. Am 23 de ani si imi place tot ce tine de Web. Sigur, asta veti gasi si in profilul meu.
Aici voi scrie cam tot ce imi trece prin cap sau ce mai citesc. Numele blogului vine de la o porecla ce o aveam in trecut "validu". Vali, prenumele si D de la numele Dragomir. Ba chiar, cand "eram" cu mIRC-ul, aveam ca nickname "Vali_D".. In fine, astea nu`s lucruri prea importante! Sa vedem ce`o iesi.. Follow me!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Vand fani Facebook

Numele meu e Vali Dragomir si sunt cunoscut in mediul online sub pseudonimul isshmen . De peste 3 ani de zile vand fani facebook . Am un sistem care merge excelent. De-a lungul timpului am colaborat cu foarte multi clienti, care sunt foarte multumiti de serviciile oferite de mine. Printre clienti se numara foarte multi artisti (atat romani cat si straini), politicieni, companii, magazine online, bloggeri, etc. Pentru a vedea un portofoliu, ma puteti contaca la una din metodele de mai jos. Pana anul trecut am colaborat doar cu clienti straini. Am adus sute de mii de fani pentru clientii mei. Si pentru ca piata de afara s-a marit extrem de mult, am 'ajuns' in Romania, fiind primul care a adus aceasta metoda de promovare in Romania. Si pentru ca sunt sigur ca veti avea si intrebari, voi lasa mai jos si cateva raspunsuri. Cu ce ma ajuta acesti fani pe facebook ? In ultimii ani social media a devenit cea mai eficienta metoda de a interactiona cu potentialii clienti. Eu o sa v

De ce e speriata lumea de crypto/blockchain?

 In timp ce pierdeam vremea pe TikTok (daca nu ma urmaresti sa dea Dzmeu sa-ti taie Zuck netu') dau de un video de la Imperiul Leilor in care niste antreprenori au ajuns acolo sa caute fonduri pentru proiectul lor crypto: btclottery.io - adica o loterie unde castigi dar nu pierzi . Si chiar asa e. E o loterie unde, pariezi si poti castiga tokenii lor. Dar nu poti pierde, intrucat, daca nu castigi, iti inapoiaza tokenii din supply-ul lor alocat. Dar am ramas extrem de surprins cand, chiar Dobrincu - un IT-is cu multa scoala prin America si cu MBA-uri, a inceput sa-i faca pe acei baieti scameri/tepari, si ca proiectul lor ar fi defapt o schema ponzi/caritas. Nici eu, cu cele 7 clase ale mele n-as fi reactionat asa... Daca ditamai omul care le "are" cu internetul nu crede/stie ca se poate realiza asa ceva, si mai ales in blockchain, ce pretentii sa mai am la Calina sau la omul de rand care abia stie sa dea logout pe facebook? Uite si video-ul in cauza Dar hai sa aduc vor